Sitemenu

dinsdag 11 augustus 2020
left
content-main

reclamecampagne van voedsel

Duurzaamheid van Brutus

: 25 jaar Veeteelt
Stieren of maisrassen die vandaag via advertenties gepromoot worden, zijn mogelijk volgend jaar nergens meer te vinden. Hoe lang blijven producten eigenlijk actueel?

Nieuws

De Nederlandse Zuivel Organisatie (NZO) start deze maand een zuivelcampagne met een hoofdrol voor Joris Driepinter.

Joris' motto: '3 goede redenen om elke dag zuivel te eten of te drinken'

Nieuws

Agnes van de Ven, boegbeeld van de campagne 'Melk. Da's belangriek!', feliciteerde zaterdag de winnaar van het eerste Nederlands kampioenschap melkvangen.

Agnes van de Ven, boegbeeld van de campagne 'Melk. Da's belangriek!' was aanwezig op het boerenbenefiet

Nieuws

Onder het motto 'Melk. Donders belangriek!' verkopen melkveehouders in heel Nederland van 8 november tot en met 24 december melk en chocolademelk aan burgers.

Campagnelogo 'Melk. Donders belangriek!'

Nieuws

De melkspot met dansende oudjes en jumpende tieners bemachtigde op het reclamefestival in Cannes een bronzen leeuw. Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) gaf destijds reclamebureau Duval Guillaume de opdracht om een tv-spot uit te werken voor een melkcampagne om het drinken van melk te stimuleren.

right